2011. június 22., szerda

VÉLEMÉNY - Műköröm, és az én kis tapasztalataim

Hali!

Namost, azért írok erről, mert nem vagyok az a fajta lány aki órákat tud fecsegni a műkörmösénél/vel :)
És persze, ezt mind azért, hogy kapjak egy olyan körmöt ami nekem, lehet nem is áll jól, mert  szerintem a műköröm is egy olyan dolog amit tudni kell viselni... namost, ha ez nem áll jól, akkor ez sok embernek feltűnik....

Volt nekem zselés tippes, full tippes "hóbelebancom" , meg porcelán is , de nem láttam különbséget a kettő minősége között...leszámítva az árakat.

Valószínű, hogy én ott ronthattam el a körömépítési, köröm díszítési "hobbyt", hogy számomra nyűg üldögélni, havonta járni és lehet nem kéne leszedni, megreszelgetni, úgy ahogy nekem tetszik...
Hamar rájöttem ez nem nekem való...

De mégis mit kéne a kezemmel csinálni az esztétikus megjelenés érdekében?
És megláttam a kolléganőm körmeit! Olcsó kis full tippek előre megfestve, szépen franciára, és egyáltalán nem hosszúak, pont jók! :)

Amiket én használok 





Nem rongálja a körmeimet, ha leszedem hamar regenerálódik.... mert azért erős fedés esetén elgyengül... ez minden esetben így van.

Sally Hansen tápláló olajok 
Felrakni kb. 10 perc a két kézre!

  1. Megreszelem
  2. Rá kenem a Sally Hansen - Nail Nutrition köröm erősítő szérumot
  3. Utánna Sally Hansen hidratáló alapozó lakk
  4. Ragasztó + Körmök
  5. Francia manikűr Sally Hansen Sheerly Opal lakk + (kövek, ha van kedvem)
  6. és végül az imádott levendula illatú Sally Hansen Diamond Strength körömágy ápoló olaj
 KÉSZ!

 Elötte - Utánna

Magyar Webshop nincs nagy választék de legalább van valami :)


Milyen tapasztalataitok vannak a körömápolás terén? Tetszik ez a megoldás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése