2011. június 28., kedd

EOTD : Aranyló Zöld

Imádom a zöld színt használni, szerintem nagyon szépen kiemeli a barna szemet.
Szokták mondani, - Rajzolj neki szemeket! - na ez a barna szeműekre vonatkozik! Ugyanis ezzel adunk életet a mély színnek! Persze a "panda szemek" nem tipikus példája ennek a módszernek!
Vigyázni kell, a túlzott fekete össze húzhatja, sőt akár e miatt "vissza nyalhat a fagyi" :D tehát még sötétebb lesz a tekintetünk...
Nagyon egyszerűen készült a smink:
Fekete puha ceruzával megrajzoltam a szemem, primerkén használtam. Erre a méreg zöld szemfestéket vittem fel  az egész mozgó szemhéjra.
Majd ezt feldobtam egy irizáló zöld pigmentel.
Alul feketével kihúztam a szemem a víz vonalat csak a külső 1/3-ban húztam ki és a két zöld színt a szempillák tövébe is felvittem.
Felül arany csillámos tussal, belülről kifelé gyengülő integritású tus vonalat húztam! Szempilla spirál!
Kész! :)












Hogy tetszik? Készítsétek el ti is ha van kedvetek! :) XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése