2011. június 18., szombat

VANILLA by Bettina Barty

Pár éve Münchenben, egy Rossmann üzletben találtam ezt az eszméletlen illatú testápolót! Az illatáért vettem meg!
Én nem szeretem a testemet kenegetni, mert furcsán érzem magam utána, sok mindent próbáltam és csak ezt tudom elviselni, az illata miatt!

A képen egy jó nagy adag testápoló és egy tusfürdő minta látható


Vanília illatú de szerintem sokkal jobb annál! Olyan púdereres és puha! kár hogy nem tudok illatot megosztani, de ez olyan jóóóóó :)

Sokáig azt hittem, hogy nem lehet itthon kapni! De egyszer megláttam egy Müller újságban, tehát van! 
Én itthon még nem vettem, mivel én kinn szerzem be a krémjeim nagy részét, és mivel azt hittem itthon nincs, hát feltankoltam :)
Egy kis zene:
Használtátok már ezt a testápolót?Kinek hogy "izlik" ? 

4 megjegyzés:

  1. Szija :)
    Én ma kaptam egy testápolót vagy is kéz és testé
    ápoló piros palackban németből küldték hallod Én ilyen jó illatot még nem éreztem :) imádom és Én is csak ajánlani tudom mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  2. Hol lehet venni itthon..mert Én is Németországban vettem...Szilvi

    VálaszTörlés
  3. mail cimem..silvya.angeleri@gmail.com elöre is köszike

    VálaszTörlés
  4. Én a parfümjét keresem :) Tudtok valamit?

    VálaszTörlés