2011. június 17., péntek

Az első

Sziasztok!

Kis bemutatkozással kezdem, hiszen valahogy el kell kezdeni!
Engem Lottinak hívnak, még mindig nincs túl sok hozzám hasonló nevű hölgyemény az országban! :)   És ami a számomra legmegrázóbb, nincs benne a naptárban a névnap!

Lassan de biztosan  közelítek a 21. évem felé, nem járok egyetemre és minden érdekel ami az építőiparral kapcsolatos! Persze elvégeztem egy technikumot és szerintem még el is fogok végezni pár olyan szakirányt ami érdekel, de nekem az egyetem túl időigényes, és 5 év múlva ott kezdhetném, amit most csinálok! dolgozok! de nem könnyű, és a mai világban főleg az építőiparban a tapasztalat a lényeg!

Imádom a szépet az ízléseset! Szeretek szép lenni, és másokon segíteni, hogy azok legyenek vagy maradjanak!

egyszóval amire számíthattok tőlem!

SMINK.CIPŐK.RUHÁK.DIVAT.TESTÁPOLÁS.HAJÁPOLÁS.ÉPÍTÉSZET.MŰVÉSZET.
ÉRDEKESSÉGEK.VÉLEMÉNYEK.KIBORULÁSOK:).
ÉS AMIT SZERETNÉTEK OLVASNI, LÁTNI!

Na Pusszantás!
Lottici

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése