2011. június 23., csütörtök

Evian Affinity arckrém






Ez a krém a legjobb dolog az arcbőrömnek! Nem használom napi rendszerességgel mivel nincs rá szükségem, viszont ha kiszárad, leég, megjelenik rajta valami csúnyaság rögtön ehhez nyúlok, mert tudom rögtön javít a helyzeten! 








Alapvetően én nem szoktam kenegetni magam, mivel nem tudom magamon elviselni a krémet, kellemetlenül érzem "benne" magam.
Említést kell tennem az Evian elődjéről az Yves Saint Laurent féle "Total Fitness Body" krémjéről ami egy testápoló, viszont vizes állaga és kellemes illata miatt az arcomon használtam, viszont itthon nem nagyon találtam ezt a termékcsaládot.
Már el is hangzott a lényeg a VÍZES állag, gyors felszívódás, azonnali hidratálás!
Ezt mind tudja az Evian Affinity arckrémem!

A baj az, hogy itthon valamikor régen lehetett kapni, a Rossmann-ban, de már sehol nem találom itthon, sőt Angliában sem, eddig ott vettem, feltankoltam belőle és itthon nem vettem sosem.
Hamarossan elfogy és én kétségbe vagyok esve, mi lesz velem Evian nélkül?

Ára itthon, úgy emlékszem 1-2 ezer között mozgott, nagyon jó ár!


Használtátok már ezt a terméket? Ki tudja hol lehet beszerezni? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése