2011. augusztus 2., kedd

ESsEnCe AkCiÓ

Sziasztok!

Nagyon régóta nem írtam nektek, ennek sajnos meg van az oka... dolgozok, dolgozok és dolgozok....
kikapcsolódás képpen mindig átnézem a blogokat de a sajátomra nincs időm!

De most a lényeg!!

Ma kicsit beugrottam a Rossmann-ba és azt látom hogy az Essence pulton rettenetes leértékelések történtek!
A kifutó modellek most 299 Ft.ért megvásárolhatóak én vettem ma egy Sun club-os bronzosítót a legvilágosabb színben de holnap ha még lesz rá módom megveszek mindent de még egy ilyen bronzosítót tuti!
Naggyon tetszik! Én eddig mindig High End termékeket vásároltam, és ehhez viszonyítok sőt, nem is nagyon akartam más felé úgymond "nyitni" (ez talán sznobizmus-mondjátok ám ha szerintetek az-) de olvastam sok helyen hogy mennyit dicséritek! Ennek a bronzosítónak is nagyon szép a fénye, tökéletes a fedése, színe minden.... :)


Nem tudom felsorolni, hogy mik vannak pontosan, érdemes betérni, mert pl. a sokak által szeretett pirosító ecset is le van értékelve és ezeket szeptembertől már nem lehet kani!

Minden van púder, alapozó, bronzosító, szemceruza, ecset körömlakk.... Nézzétek meg! :)

Puszi.Lotti:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése