2011. augusztus 30., kedd

Adj vért és ments meg hároméletet!


Sziasztok!

Egy nagyon jó barátomnak köszönhetően ma elmentem vért adni, azért mondom így, mivel eddig nem mentem mert nem kísért el senki, nem volt aki fogja a kezem...

Nekem alapjába véve alig találnak vénát, utolsó vérvételemnél rosszul lét lett a vége, ezért képzelhetitek hogy féltem! DE itt kedvesek, segítenek, türelmesek, és PROFIK!
Nincs mitől félni, kivizsgálnak egy óra alatt megvagy mindennel!

ADJ VÉRT ÉS MENTS MEG HÁROM ÉLETET
A vért centrifuga segítségével 3 részre bontják :
  1. Vörösvérsejt koncetrétumra
  2. Vérlemezkékre
  3. Plazmára
Ezt a 3 koncentrátumot adják a betegeknek betegségüktől függően, tehát mindenki azt kap amire szüksége van, így én tényleg 3 embernek adom a vérem.

Országos Vérellátó Szolgálat 

A fenti linken bárki tájékozódhat a hozzá legközelebb eső véradó központról és bármikor elmehet vért adni, a kritériumoknak megfelelően.

Én mindenkit bíztatok arra, hogy menjen és adjon, hiszen mindig szűkség lesz a vérre, és a vér az csak bennünk van!

Jó érzés megtenni, és én mindenképp rendszeresen szeretnék vért adni.


Tegyétek meg ti is, és megtudjátok, hogy én mit érzek ezek után!

3 megjegyzés:

  1. Évek óta szeretnék elmenni vért adni, de sosem jött össze. Régen folyamatosan volt rajtam új tetoválás vagy piercing (azok után jó ideig nem lehet), most meg rossz a vérképem...

    VálaszTörlés
  2. Én már több éve rendszeres véradó vagyok, egy évben 3szor megyek el. Nagyon jó érzés segíteni. Tényleg nagyon profik és kedvesek.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Anika: Fél évig nem lehet vért adni piercing és/vagy tetoválás után.A vérképet pedig ellenőrzik a véradás előtt icipici tűvel megszúrják az ujjacskádat!

    VálaszTörlés